17 Mart 2013 Pazar

Crysis 2 HATA! (Ses,Fare var görüntü yok diyenler gelsin)

Eleştiri

Beyler bu sorun bende vardı kendim çözdüm..ilk önçe bunu söyleyim.
Bazıları dandük konular açıp adamların kafalarını karıştırıyorlar.Yok ekran kartın yetmiyor yok şu yok bu Laaa geri bas.
Crysis 2 NVİDİA gt 512m Sonrasından (NVİDİA'nın ekran kartı olduğunu herkez bilir.) kaldırıyor.
Yani yaklaşık 1gb her neyse konumuza gelelim:

Beyler oyunu silmenize gerek yok tek sorun her zaman olduğu gibi CRACK bazı cracklar bozuk oluyor.ve oyunu açıyor ama bazı ayarları kapatarak açıyor mesela görüntüyü...

Şimdi tek yapmanız size uygun en iyi CRACK bulmak.

Size benim kendi kullandığım CRACK'i uplead ediyorum. %100 Çalışma garantisi veriyorum + olarak :D


Link1:  http://www.upload.gen.tr/d.php/www/3nxiqnyw/Crysis_2_-_1.9_CRACK.rar.html

Link2:  http://s2.dosya.tc/server7/PiOZxh/Crysis2-1.9CRACK.rar.html 
Yapman Gereken

Rar'dan çıkan dosyaları: C: program Dosyaları (x86)/Electronic Arts/Crytek/Crysis 2/bin32

Atmak.sizda başka türlü olabilir.(Electronic Arts) dosyasını bulmanız yeter... 

2 yorum:

  1. Benim sorunum, laboratuar bölümünde sözleri helikopteri vurduktan sonra söylüyor birde. Roozevert adasında lockartın sondaki kelimeleri söylemiyor.

    YanıtlaSil
  2. Benim sorunum, laboratuar bölümünde sözleri helikopteri vurduktan sonra söylüyor birde. Roozevert adasında lockartın sondaki kelimeleri söylemiyor.

    YanıtlaSil

-